
Effectief communiceren
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
- Datum
- 28 september 2023
- Tijd
- 10:00—16:30
- Locatie
- Kabelweg 57, Amsterdam
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
Tijdens deze praktische training, worden beginners op het gebied van kwantitatief marktonderzoek snel op weg geholpen. Een cruciale workshop boordevol vol tips & tricks, do’s en don’ts.
In deze workshop leer je alle theoretische én praktische ins en outs om dé perfecte vragenlijst te kunnen opstellen.
Opfristraining voor onderzoekers! Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
Er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. In deze workshop krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
In deze workshop gaan we in op de ins en outs van leiderschap. Wat is belangrijk en hoe kun je jouw leidinggevende capaciteiten optimaal benutten om zelf en als team optimaal te presteren.
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
ChatGPT, een tool die steeds meer aan populariteit wint maar vaak niet volledig wordt begrepen of optimaal wordt benut door professionals. Deze training richt zich op het demystificeren van ChatGPT.
In de training Assertiviteit leer je op een goede manier voor jezelf op te komen, zonder weerstand bij de ander op te roepen. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met effectieve communicatie.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
In deze training leer je op speelse wijze je eigen Drivers kennen en de functie die ze hebben. Ook krijg je handvatten mee hoe je uit je Driver kunt blijven.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
In deze workshop leer je via herkenbare cases en/of je eigen concrete vraag hoe je uit het beschikbare aanbod bij iedere marketingvraag het juiste model kiest de beste onderzoeksmethode.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
In deze workshop stomen we je klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.
Hoe overtuig je een klant om voor jullie bureau te kiezen? Bestaat er een perfecte salespitch? Niet ieder klant is hetzelfde en wil je je succes maximaliseren, zul je een verkoopstrategie moet inzetten.
Als overheidsopdrachtgever ben je minder vrij dan een opdrachtgever uit de particuliere sector. En als daarvoor werkende onderzoeksorganisatie dus ook.
Sinds 2002 worden jaarlijks de landelijk erkende NIMA-Data & Insights Network examens Sensorisch onderzoeker A (en B) afgenomen onder auspiciën van de profgroep Data & Insights Network.
Deze training leert je gestructureerd, creatief en logisch een onderzoeksdesign ontwerpen met de juiste techniek(en).
Als jij de klantbeleving wilt verbeteren van jouw organisatie, product, dienst, website of app, maar niet weet waar je moet beginnen, dan past deze training bij jou.
Pas wanneer het antwoord geeft op de juiste vraag, is marktonderzoek echt succesvol. Maar hoe kom je achter de échte vraag?
In deze workshop leer je alle theoretische én praktische ins en outs om dé perfecte vragenlijst te kunnen opstellen.
Steeds meer organisaties omarmen de principes van Design Thinking. Design Thinking is een mindset die je helpt om op een andere manier naar problemen te kijken.
Tijdens deze praktische training, worden beginners op het gebied van kwantitatief marktonderzoek snel op weg geholpen. Een cruciale workshop boordevol vol tips & tricks, do’s en don’ts.
De AVG geeft regels en houvast hoe statistisch onderzoek dient te worden uitgevoerd, maar wat is nu ieders verantwoordelijkheid?
Ontdek de principes en belangrijkste elementen van interviews en groepsdiscussies. Leer keuzes te maken binnen de interviewtechnieken en omgaan met lastige respondenten!
Opfristraining voor onderzoekers! Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
Er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. In deze workshop krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken
In deze workshop stomen we je klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.
Met SPSS Advanced Datamanagement voor gevorderden maak je kennis met de tips en tricks om sneller en slimmer te werken met SPSS.
Tijdens deze basistraining R laten we je zien wat R is, hoe je R kunt gebruiken en hoe je R-scripts schrijft.
Dit examen is bedoeld voor personen die werkzaam zijn in of zich willen kwalificeren voor een functie in de uitvoering van sensorisch onderzoek. Gangbare functienamen voor Sensorisch Onderzoeker A zijn: testleider, panelleider, onderzoeksassistent etc.
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
De meesten van ons werken vaak aan meerdere projecten tegelijk. Maar doen we dat wel op een efficiënte en effectieve manier?
In de huidige samenleving kun je flink onder druk komen te staan als professional die zijn/haar vak goed wil uitoefenen. Hoe blijf je dan veerkrachtig én bij jezelf?
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
In deze workshop gaan we in op de ins en outs van leiderschap. Wat is belangrijk en hoe kun je jouw leidinggevende capaciteiten optimaal benutten om zelf en als team optimaal te presteren.
In de training Assertiviteit leer je op een goede manier voor jezelf op te komen, zonder weerstand bij de ander op te roepen. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met effectieve communicatie.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
In deze training leer je op speelse wijze je eigen Drivers kennen en de functie die ze hebben. Ook krijg je handvatten mee hoe je uit je Driver kunt blijven.
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
Duik samen met Wim Vaessen en Joep Brinkman in de wereld van sensorisch onderzoek. De cursus bestaat uit theorie en praktijk over het opzetten en uitvoeren van sensorisch onderzoek.
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
Met SPSS Advanced Datamanagement voor gevorderden maak je kennis met de tips en tricks om sneller en slimmer te werken met SPSS.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
Als overheidsopdrachtgever ben je minder vrij dan een opdrachtgever uit de particuliere sector. En als daarvoor werkende onderzoeksorganisatie dus ook.
De AVG geeft regels en houvast hoe statistisch onderzoek dient te worden uitgevoerd, maar wat is nu ieders verantwoordelijkheid?
Als jij de klantbeleving wilt verbeteren van jouw organisatie, product, dienst, website of app, maar niet weet waar je moet beginnen, dan past deze training bij jou.
Tijdens deze praktische training, worden beginners op het gebied van kwantitatief marktonderzoek snel op weg geholpen. Een cruciale workshop boordevol vol tips & tricks, do’s en don’ts.
Tijdens deze basistraining R laten we je zien wat R is, hoe je R kunt gebruiken en hoe je R-scripts schrijft.
In deze workshop stomen we je klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.
Hoe overtuig je een klant om voor jullie bureau te kiezen? Bestaat er een perfecte salespitch? Niet ieder klant is hetzelfde en wil je je succes maximaliseren, zul je een verkoopstrategie moet inzetten.
Sinds 2002 worden jaarlijks de landelijk erkende NIMA-Data & Insights Network examens Sensorisch onderzoeker A (en B) afgenomen onder auspiciën van de profgroep Data & Insights Network.
Duik samen met Wim Vaessen en Joep Brinkman in de wereld van sensorisch onderzoek. De cursus bestaat uit theorie en praktijk over het opzetten en uitvoeren van sensorisch onderzoek.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
In deze workshop leer je alle theoretische én praktische ins en outs om dé perfecte vragenlijst te kunnen opstellen.
Steeds meer organisaties omarmen de principes van Design Thinking. Design Thinking is een mindset die je helpt om op een andere manier naar problemen te kijken.
Deze training leert je gestructureerd, creatief en logisch een onderzoeksdesign ontwerpen met de juiste techniek(en).
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
In deze workshop gaan we in op de ins en outs van leiderschap. Wat is belangrijk en hoe kun je jouw leidinggevende capaciteiten optimaal benutten om zelf en als team optimaal te presteren.
Dit examen is bedoeld voor personen die werkzaam zijn in of zich willen kwalificeren voor een functie in de uitvoering van sensorisch onderzoek. Gangbare functienamen voor Sensorisch Onderzoeker A zijn: testleider, panelleider, onderzoeksassistent etc.
De sensorisch onderzoeker op Data & Insights Network/NIMA B beheerst de basis voor het vertalen van niet-complexe problemen in een opzet voor sensorisch onderzoek. Inclusief bijbehorende projectmatige aanpak van screening en training van respondenten, de uitwerking, analyse, interpretatie en presentatie.
Ontdek de principes en belangrijkste elementen van interviews en groepsdiscussies. Leer keuzes te maken binnen de interviewtechnieken en omgaan met lastige respondenten!
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
De cursus omvat de basiskennis over het inzetten van sensorisch onderzoek voor kwaliteitscontrole in de voedingsmiddelenindustrie op mbo-/hbo-niveau.
Leer bewuster naar je organisatie kijken zodat je duurzaam kunt veranderen.
In de training Assertiviteit leer je op een goede manier voor jezelf op te komen, zonder weerstand bij de ander op te roepen. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met effectieve communicatie.
In deze workshop leer je via herkenbare cases en/of je eigen concrete vraag hoe je uit het beschikbare aanbod bij iedere marketingvraag het juiste model kiest de beste onderzoeksmethode.
In de huidige samenleving kun je flink onder druk komen te staan als professional die zijn/haar vak goed wil uitoefenen. Hoe blijf je dan veerkrachtig én bij jezelf?
Opfristraining voor onderzoekers! Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
De meesten van ons werken vaak aan meerdere projecten tegelijk. Maar doen we dat wel op een efficiënte en effectieve manier?
Er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. In deze workshop krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken
In de training Succesvol Duurzaam Onderhandelen leer je alles over verbindend onderhandelen: stevig onderhandelen op de inhoud, terwijl je tegelijkertijd de relatie verstevigt.
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
In deze training leer je op speelse wijze je eigen Drivers kennen en de functie die ze hebben. Ook krijg je handvatten mee hoe je uit je Driver kunt blijven.
Pas wanneer het antwoord geeft op de juiste vraag, is marktonderzoek echt succesvol. Maar hoe kom je achter de échte vraag?