Elke onderneming heeft ermee te maken: de klantreis. Dit is een gevisualiseerd proces van alle stappen die een (potentiële) klant doorloopt om een doel te bereiken, van begin tot eind. Dit helpt bedrijven hun klanten centraal te stellen en maakt het eenvoudig om kansen voor verbeteringen te signaleren. Ook leer je hoe je AI hiervoor kunt gebruiken.
Als jij de klantbeleving wilt verbeteren van jouw organisatie, product, dienst, website of app, maar niet weet waar je moet beginnen, dan past deze training bij jou.
Inhoud
In deze training leer je hoe je data-gedreven persona’s en customer journeys maakt waarmee je een optimale klantbeleving neerzet. De training geeft je inzicht in fases die een (potentiële) klant doorloopt en wat in elke fase o.a. hun behoeftes, vragen en frustraties zijn.
Je krijgt (praktijk)voorbeelden te zien en praktische handvatten om direct aan de slag te kunnen. Ook bespreken we hoe je zorgt voor meer draagvlak en je wordt meegenomen in typische valkuilen, tips en tricks. Dit levert gegarandeerd waardevolle inzichten op die kansen naar boven haalt om de klantbeleving te verbeteren.
Tijdens de training pas je de geleerde kennis en vaardigheden direct toe op je eigen case.
Docent
Sjoerd Walinga
Expert in digitale klantbeleving & conversie
“If the user can’t use it, it doesn’t work”. Dat is waar Sjoerd Walinga in gelooft. Hij heeft een enorme passie voor usability, user experience, conversie optimalisatie en gedragswetenschap. Als User Experience en Conversie expert bij Concept7 is hij hier dan ook maar al te graag mee bezig. Het werken voor bedrijven als Menzis, Roompot, Greetz, Philips en Gemeente Groningen leert hem elke dag weer nieuwe dingen en daar krijgt hij maar niet genoeg van. Daarnaast geeft Sjoerd gastcollege op diverse hogescholen en universiteiten en traint hij professionals en managers bij bedrijven als Talpa, RTL, a.s.r., Essent, KvK en de Belastingdienst.
Praktische informatie
- Niveau
- Niveau A – Weinig ervaring
- Opbouw
- 50% Theorie
50% Praktijk - Inclusief
- Lesmateriaal, Certificaat, Koffie/thee en Lunch
- Kosten
- Persoonlijke leden (incl. VBO- en VSO-leden) €495,- excl. BTW
Niet-leden €695,- excl. BTW