
Haal meer uit je analyses, een praktijktraining m.b.v. SPSS
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
- Datum
- 3 april 2023
- Tijd
- 10:00—16:30
- Locatie
- Kabelweg 57, Amsterdam
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
In de training Assertiviteit leer je op een goede manier voor jezelf op te komen, zonder weerstand bij de ander op te roepen. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met effectieve communicatie.
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
De cursus omvat de basiskennis over het inzetten van sensorisch onderzoek voor kwaliteitscontrole in de voedingsmiddelenindustrie op mbo-/hbo-niveau.
In deze workshop leer je via herkenbare cases en/of je eigen concrete vraag hoe je uit het beschikbare aanbod bij iedere marketingvraag het juiste model kiest de beste onderzoeksmethode.
Leer bewuster naar je organisatie kijken zodat je duurzaam kunt veranderen.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
De meesten van ons werken vaak aan meerdere projecten tegelijk. Maar doen we dat wel op een efficiënte en effectieve manier?
In de training Succesvol Duurzaam Onderhandelen leer je alles over verbindend onderhandelen: stevig onderhandelen op de inhoud, terwijl je tegelijkertijd de relatie verstevigt.
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
Hoe overtuig je een klant om voor jullie bureau te kiezen? Bestaat er een perfecte salespitch? Niet ieder klant is hetzelfde en wil je je succes maximaliseren, zul je een verkoopstrategie moet inzetten.
Zelfstandig aan de slag met marktonderzoek? Er worden praktische handvatten geboden om alle stappen die komen kijken bij een onderzoek, stapsgewijs eigen te maken.
Als overheidsopdrachtgever ben je minder vrij dan een opdrachtgever uit de particuliere sector. En als daarvoor werkende onderzoeksorganisatie dus ook.
Deze training leert je gestructureerd, creatief en logisch een onderzoeksdesign ontwerpen met de juiste techniek(en).
Steeds meer organisaties omarmen de principes van Design Thinking. Design Thinking is een mindset die je helpt om op een andere manier naar problemen te kijken.
De cursus omvat de basiskennis over het inzetten van sensorisch onderzoek voor productontwikkeling in de voedingsmiddelenindustrie op mbo-/hbo-niveau.
Pas wanneer het antwoord geeft op de juiste vraag, is marktonderzoek echt succesvol. Maar hoe kom je achter de échte vraag?
De AVG geeft regels en houvast hoe statistisch onderzoek dient te worden uitgevoerd, maar wat is nu ieders verantwoordelijkheid?
Ontdek de principes en belangrijkste elementen van interviews en groepsdiscussies. Leer keuzes te maken binnen de interviewtechnieken en omgaan met lastige respondenten!
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
Tijdens deze praktische training, worden beginners op het gebied van kwantitatief marktonderzoek snel op weg geholpen. Een cruciale workshop boordevol vol tips & tricks, do’s en don’ts.
Duik samen met Wim Vaessen en Joep Brinkman in de wereld van sensorisch onderzoek. De cursus bestaat uit theorie en praktijk over het opzetten en uitvoeren van sensorisch onderzoek.
In deze workshop leer je alle theoretische én praktische ins en outs om dé perfecte vragenlijst te kunnen opstellen.
Opfristraining voor onderzoekers! Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
Er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. In deze workshop krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken
In deze workshop stomen we je klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
In deze workshop gaan we in op de ins en outs van leiderschap. Wat is belangrijk en hoe kun je jouw leidinggevende capaciteiten optimaal benutten om zelf en als team optimaal te presteren.
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
In deze workshop leer je via herkenbare cases en/of je eigen concrete vraag hoe je uit het beschikbare aanbod bij iedere marketingvraag het juiste model kiest de beste onderzoeksmethode.
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
Als de organisatie waarvoor je werkt een klantreis heeft, maar je vindt het lastig om aan (echte) klantdata te komen en/of er haalbare verbeteringen uit te halen, dan past deze training bij jou.
Met SPSS Advanced Datamanagement voor gevorderden maak je kennis met de tips en tricks om sneller en slimmer te werken met SPSS.
In deze training kijken we kritisch naar hoe we cijfers interpreteren en hoe we daarbij makkelijk in valkuilen trappen.
Als overheidsopdrachtgever ben je minder vrij dan een opdrachtgever uit de particuliere sector. En als daarvoor werkende onderzoeksorganisatie dus ook.
De AVG geeft regels en houvast hoe statistisch onderzoek dient te worden uitgevoerd, maar wat is nu ieders verantwoordelijkheid?
Als jij de klantbeleving wilt verbeteren van jouw organisatie, product, dienst, website of app, maar niet weet waar je moet beginnen, dan past deze training bij jou.
Tijdens deze praktische training, worden beginners op het gebied van kwantitatief marktonderzoek snel op weg geholpen. Een cruciale workshop boordevol vol tips & tricks, do’s en don’ts.
Tijdens deze basistraining R laten we je zien wat R is, hoe je R kunt gebruiken en hoe je R-scripts schrijft.
In deze workshop stomen we je klaar om de meest toegepaste functies in SPSS op een efficiënte en effectieve manier te gebruiken.
Hoe overtuig je een klant om voor jullie bureau te kiezen? Bestaat er een perfecte salespitch? Niet ieder klant is hetzelfde en wil je je succes maximaliseren, zul je een verkoopstrategie moet inzetten.
Deze training bevindt zich op het snijvlak van data-analyse, communicatie en user experience. Met elementen van psychologie, design en storytelling. Gericht op grafieken en tabellen.
Tijdens deze workshop leer je de basis van creatief denken. Je leert hoe je op een creatieve wijze vraagstukken kunt aanpakken.
In deze workshop leer je alle theoretische én praktische ins en outs om dé perfecte vragenlijst te kunnen opstellen.
Steeds meer organisaties omarmen de principes van Design Thinking. Design Thinking is een mindset die je helpt om op een andere manier naar problemen te kijken.
Deze training leert je gestructureerd, creatief en logisch een onderzoeksdesign ontwerpen met de juiste techniek(en).
Deze training is voor professionals die graag effectiever willen zijn in lastige gesprekken met opdrachtgevers (en collega’s).
In deze workshop gaan we in op de ins en outs van leiderschap. Wat is belangrijk en hoe kun je jouw leidinggevende capaciteiten optimaal benutten om zelf en als team optimaal te presteren.
Ontdek de principes en belangrijkste elementen van interviews en groepsdiscussies. Leer keuzes te maken binnen de interviewtechnieken en omgaan met lastige respondenten!
SPSS-analyses in de praktijk! In deze workshop werken we door een groot deel van de analysemogelijkheden van SPSS.
Ook al zijn je inzichten nog zo briljant, je maakt pas het verschil als je deze goed over kan brengen. Dat is waar we in deze workshop aan gaan werken.
Infographics zijn dé manier om de resultaten van je analyse of onderzoek op een impactvolle wijze te delen met je collega’s of klanten.
Wil je impact maken met je inzichten? Volg dan deze training ‘Krachtige presentaties maken’.
Leer bewuster naar je organisatie kijken zodat je duurzaam kunt veranderen.
In de training Assertiviteit leer je op een goede manier voor jezelf op te komen, zonder weerstand bij de ander op te roepen. We gaan bijvoorbeeld aan de slag met effectieve communicatie.
In deze workshop leer je via herkenbare cases en/of je eigen concrete vraag hoe je uit het beschikbare aanbod bij iedere marketingvraag het juiste model kiest de beste onderzoeksmethode.
In de huidige samenleving kun je flink onder druk komen te staan als professional die zijn/haar vak goed wil uitoefenen. Hoe blijf je dan veerkrachtig én bij jezelf?
Opfristraining voor onderzoekers! Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
De meesten van ons werken vaak aan meerdere projecten tegelijk. Maar doen we dat wel op een efficiënte en effectieve manier?
Er is geen merk die zijn markt niet segmenteert. In deze workshop krijg je een helder beeld wat je met segmentatie wel en niet kan bereiken
In de training Succesvol Duurzaam Onderhandelen leer je alles over verbindend onderhandelen: stevig onderhandelen op de inhoud, terwijl je tegelijkertijd de relatie verstevigt.
Deze workshop gaat dieper in op het waarom, maar wil deelnemers vooral ook helpen om meer impact te maken én een hogere ROI van onderzoek te bereiken.
In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag.
In deze training slaan we een brug tussen de wereld van commerciële vraagstukken en de wereld van data, indicatoren en modellen. Hoe stel je prioriteiten? Wat zijn de valkuilen?
In deze training leer je op speelse wijze je eigen Drivers kennen en de functie die ze hebben. Ook krijg je handvatten mee hoe je uit je Driver kunt blijven.
Pas wanneer het antwoord geeft op de juiste vraag, is marktonderzoek echt succesvol. Maar hoe kom je achter de échte vraag?