Opfristraining voor onderzoekers! Over surveyonderzoek bestaan tal van misverstanden, want de praktijk lijkt lang niet altijd op de ideale situaties die in de studieboeken worden geschetst. Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
Inhoud
Opfristraining met praktische handvatten voor opzet en uitvoering van marktonderzoek.
- Het opzetten van steekproeven
- De basale statistiek
- Het inspecteren van de data
- Het gebruik van analysetechnieken
Deelnemers dienen zelf een laptop met hierop SPSS mee te nemen. Combineer deze theoretische workshop met de praktijktoepassing van de workshop Survey Analysepalet!
Docent
Robert van Ossenbruggen
Consultant & trainer evidence based marketing
Robert van Ossenbruggen studeerde psychologie, methodologie en marketing. Tegenwoordig is Robert consultant & trainer evidence based marketing bij The Commercial Works, een marketingadviesbureau gevestigd in Nederland en de UK. Robert helpt zijn klanten voornamelijk door bruggen te slaan tussen de wereld van data, modellen en statistiek en de wereld van marketing. Daarnaast geeft hij diverse trainingen voor de Data & Insights Academy, NIMA, Beeckestijn Business School en IESEG Business School. Blogt met regelmaat op marketingonline.nl en LinkedIn.
Praktische informatie
- Niveau
- Niveau B – Enige ervaring
- Opbouw
- 75% Theorie
25% Praktijk - Inclusief
- Lesmateriaal, Certificaat, Koffie/thee en Lunch
- Kosten
- VIP-Member van het D&IN, VSO-, VBO- of CUBE-lid €465,- excl. BTW Niet-leden €665,- excl. BTW