Cijfers spreken nooit voor zich; pas als we ze in context plaatsen onstaat er inzicht. In deze training leer je onderzoekresultaten beter te interpreteren door ze te spiegelen aan een aantal terugkerende patronen in koopgedrag. Aan de hand van echte cases maken we een vertaalslag naar cijfers naar commercieel relevante informatie.
Inhoud
- Wetmatigheden in koopgedrag & implicaties
- Herkennen van patronen in data
- Visualisatietechnieken
- Cases & oefeningen
Deze training is alleen aan te vragen als in-company training.
Neem bij interesse contact op via opleidingen@dinetwork.nl.
Docent
Robert van Ossenbruggen
Consultant & trainer evidence based marketing
Robert van Ossenbruggen studeerde psychologie, methodologie en marketing. Tegenwoordig is Robert consultant & trainer evidence based marketing bij The Commercial Works, een marketingadviesbureau gevestigd in Nederland en de UK. Robert helpt zijn klanten voornamelijk door bruggen te slaan tussen de wereld van data, modellen en statistiek en de wereld van marketing. Daarnaast geeft hij diverse trainingen voor de Data & Insights Academy, NIMA, Beeckestijn Business School en IESEG Business School. Blogt met regelmaat op marketingonline.nl en LinkedIn.
Praktische informatie
- Niveau
- Niveau B/C – Enige tot meer ervaring
- Opbouw
- 50% Theorie
50% Praktijk