Op 7 november houdt het Data & Insights Network de zevende editie van het Data & Analytics Congress (DAC). Topsprekers delen er hun visie en kennis (en tips!) over data-strategy & -engineering data-analytics, LLM’s, marketing mix modelling, value creation en validation.
Op het congres is er ook ruim aandacht voor AI en de ethische aspecten van AI, voor synthetische data, en voor AI en sentimentanalyse. En de bezoeker kan ook volop showcases meemaken op het gebied van data-analytics.
Er worden zo’n 300 bezoekers verwacht en als je snel reageert ben je een van hen. Ben je data-specialist, online marketeer, e-commerce specialist, business translator, digital datamanager of manager van een datateam… dan mag je niet op het DAC ontbreken. Het DAC wordt gehouden in Liemes in Utrecht.
Alvast een greep uit het programma:
– Global football insights: FIFA’s data approach I FIFA & Jaaf Information Design
– Anders kijken, meer zien: Zo haalt de politie meer rendement uit (operationele) data I Nationale Politie l
Team Rendement Operationele Informatie
– Learn from an AI analyses of 5000 Ads. What did we learn. What can you use tomorrow. I Alpha.one
– Flying High with Data: Air France KLM’s Journey to Marketing Mix Modeling I KLM
– Heart not Hype: What we learned building an AI interviewer I Tellet
– Measuring REAL data with My-Habitz I MSI
– Unlocking Customer Insights: The Power of Conjoint Research I DataIM
– Unleashing Innovation in Market Research: Harnessing the Power of Synthetic Data I Bulbshare & LEGO
– TUI data transformation journey: lessons learnt I TUI
– Reshaping Data Science teams around increased ambitions I Achmea (Centraal Beheer)
– Leveraging AI & Machine Learning to Accelerate Innovation in FMCG Industry I Nestlè