**Exclusief voor leden aan Opdrachtgeverszijde**
Het centrale thema van de bijeenkomst is: Impact maken met onderzoek. We hebben een mooi programma voor deze middag samengesteld met drie inspirerende sprekers:
Hanneke Theuws, Market Researcher van het Rode Kruis zal een kijkje geven in de onderzoekskeuken van het Rode Kruis. Wat is de rol van onderzoek bij het vergroten van de impact van het Rode Kruis?
Manouk Dreyer en Vera Hulsebosch, Adviseurs Campagneonderzoek van het Ministerie van Algemene Zaken, Dienst Publiek en Communicatie maken impact met onderzoek ná de lancering van de campagne. Zij nemen ons mee in het professionele onderzoeksprogramma rond overheidscampagnes aan de hand van een specifieke case.
Vervolgens gaan we gezamenlijk dieper in op vragen en uitdagingen die je hebt als onderzoeker om je impact te vergroten. Hierbij zal ruim voldoende tijd zijn voor kennisuitwisseling en discussie met andere bedrijfsonderzoekers.
Praktisch
Datum: donderdag 16 november
Locatie: Rode Kruis, Anna van Saksenlaan 50, 2593 HT Den Haag
(op loopafstand van Station Laan van NOI).
Tijdstip: 14.00 uur tot 17.00 uur, met afsluitend een borrel
Kosten: Deze bijeenkomst is kostenloos, maar exclusief voor leden van het Data & Insights Network aan Opdrachtgeverszijde.
Let op! Meld je snel aan, er is plek voor slechts 20 gasten. Mochten er teveel aanmeldingen zijn dan hanteren we de regel: 1 deelnemer per organisatie. Een paar dagen voor de bijeenkomst ontvang je de definitieve bevestiging met de laatste informatie.
Tot ziens op 16 november!
Met vriendelijke groet,
Celesta, Jenneke, Laurine, Marnix en Sandra
—
Celesta Lücker-Swart, VodafoneZiggo
Jenneke Smit-Banting, Amsterdam Airport Schiphol
Laurine van de Wiel, Van Gogh Museum
Marnix de Bruin, De Volksbank
Sandra Deckers, Gemeente Utrecht