**Exclusief voor leden aan Opdrachtgeverszijde**
Op 15 oktober staat er weer een inspirerende Circle-bijeenkomst op de agenda. Dit keer zijn we welkom bij KPN in Rotterdam.
Het centrale thema van de bijeenkomst is: De waarde van (het meten van) klantervaringen.
We hebben een mooi programma voor deze middag samengesteld met een aantal inspirerende sprekers:
Cathelijne van Wentzel, Adviseur Customer Research bij KPN zal ons meenemen in de manier waarop KPN de ‘harde’ financiële waarde van de NPS inzichtelijk weet te maken: Wat levert investeren in het verbeteren van de NPS op in Euro’s? Oftewel: hoe krijg je ook ‘finance’ collega’s (en andere sceptici) mee in het omarmen van acties en investeringen om klanten enthousiaster te maken.
Tamara Mom, Strategisch Marketeer Klantbeleving bij de Volksbank zal vervolgens een presentatie geven over het Klant Relatie Model, waarin het meten van tevredenheid, vertrouwen en liefde input geeft voor het versterken van de klantrelatie en wat dit in de praktijk betekent.
Na de presentaties praten we in interactieve break-out sessies verder over deze onderwerpen rondom de waarde van het meten van klantervaringen.
Er is ruim voldoende tijd voor kennisuitwisseling en discussie met andere bedrijfsonderzoekers.
Praktisch
Datum: dinsdag 15 oktober
Locatie:.KPN, Wilhelminakade 123, Rotterdam (goed bereikbaar met het OV/metro)
Tijdstip: 14.00 uur tot 17.00 uur, met afsluitend een borrel
Kosten: Deze bijeenkomst is kosteloos, maar exclusief voor leden van het Data & Insights Network aan Opdrachtgeverszijde.
Let op! Meld je snel aan, er is plek voor slechts 20 gasten. Mochten er teveel aanmeldingen zijn dan hanteren we de regel: 1 deelnemer per organisatie. Een paar dagen voor de bijeenkomst ontvang je de definitieve bevestiging met de laatste informatie