Op donderdagmiddag 23 november organiseren we samen met NIMA weer een fysieke Education Day. Dit keer met als overkoepelend thema ‘Data on Research’.
Deze sessie is exclusief voor (docent)leden en onderwijs geïnteresseerden van het Data & Insights Network en NIMA.
Programma
Het programma voor deze middag ziet er als volgt uit:
13.30 – 14.00 uur | Inloop
14.00 – 14.10 uur | Opening & welkom door Data & Insights Network – Gino Kirsten
14.15 – 15.00 uur I Marco Wolters (Abbi Insights): Back To The Future
15.00 – 15.45 uur | Gilbert Saktoe (Metrixlab): Ontrafel de Geheime Wereld van Data: Een Reis naar Verborgen Patronen
Pauze
16.00 – 16.45 uur | Michelle Gijsberts (Digital Power): 6 Stappen van Data naar Inzicht met Process Mining
16.45 – 17.30 uur | Borrel
Over de sessies en de sprekers
Marco Wolters (Abbi Insights): Back To The Future
De kracht van klantinzicht en slimme data gedreven personalisatie. Marco laat met een aantal inspirerende cases van binnen en buiten het onderwijs zien hoe je Conversational AI kunt inzetten om (studie)keuzeprocessen beter af te stemmen op de wensen en het gedrag van studenten en andere klantgroepen van nu en morgen.
Marco (Oprichter en CEO van Abbi Insights) helpt organisaties om klantervaringen te meten én verbeteren met Conversational AI door betekenisvolle persoonlijke digitale dialogen te voeren met hun doelgroepen. Dit alles vanuit de overtuiging dat succesvolle klantbelevingen tot échte binding leiden tussen organisaties en klanten.
Met Marco’s visie op succesvolle digitale conversational klantbelevingen weet hij bedrijven keer op keer te inspireren en te motiveren. In zijn blogs, whitepapers en presentaties daagt hij organisaties uit om hun klantfeedback, customer journeys en klantcontactprocessen onder de loep te nemen en direct naar een hoger niveau te tillen.
—
Gilbert Saktoe (Metrixlab): Ontrafel de Geheime Wereld van Data: Een Reis naar Verborgen Patronen
Doorgewinterde marktonderzoeker met expertise in machine learning, AI en social media, Gilbert Saktoe van MetrixLab, zal het onbenutte potentieel van technologie voor marketinginzichten bespreken. Leer in deze sessie hoe machine learning en AI merken kunnen helpen patronen te ontdekken die marketeers helpen om betere beslissingen te nemen. Ontdek hoe je de veelheid aan informatie kunt gebruiken om marketingstrategieen te ontwikkelen die leiden tot een beter marktpositie in dit voortdurend veranderende digitale landschap!
Michelle Gijsberts (Digital Power): 6 Stappen van Data naar Inzicht met Process Mining
In deze verhelderende sessie presenteert Michelle Gijsberts van Digital Power een fascinerende benadering van process mining, gericht op het visualiseren van de werkelijke paden die bezoekers nemen op jouw website. Ontdek hoe je met zes strategische stappen effectief de (online) customer journeys in kaart kunt brengen en daarmee essentiële inzichten verkrijgt om de gebruikerservaring te optimaliseren. Een must voor iedereen die betrokken is bij data-analyse en het verbeteren van online interacties.
Locatie
Baut Oost (Boven Baut)
Wibautstraat 125
1091 GL Amsterdam
BAUT Oost is qua logistiek een unieke plek in Amsterdam. Gelegen op één minuut rijden van afslag S112 – Ring A10 met een eigen parkeerterrein en metrohalte Wibautstraat 20 meter afstand.