SMART – Springtalk Podcasts & Jongeren

We beginnen de lente dit jaar goed met een zeer inspirerende Springtalk! Gastheer deze editie is Direct Research en de thema’s die gedurende deze 2 uur aan bod komen zijn Podcasts & Jongeren. Natuurlijk sluiten we weer af met een gezellige borrel!

Inhoud en sprekers

Bart Massa (Validators) en Eline Zwinkels (MediaTest) delen deze middag hun visie op onderzoek vanuit hun expertises Podcasts en Jongeren. 

Bart Massa

Business Manager bij Validators

Kennisdeling op een leuke laagdrempelige manier, dat is de insteek van de podcast Opmerkelijk. Niet de visie en producten van Validators, maar juist het oogpunt van de consument moest centraal komen te staan. Bart vertelt over wat er komt kijken bij het opzetten van de podcast en hoe het helpt om een band met je doelgroep op te bouwen.

Eline Zwinkels

Senior Research Consultant bij MediaTest

Eline komt ons vertellen over het grote jongerenonderzoek van MediaTest. Dit jongerenonderzoek is een samenwerking met WayneParkerKent en Mediahuis, waar in 2022 meer dan 2.400 Nederlandse jongeren aan meededen. Uiteenlopende onderwerpen, zoals mediagedrag, gezondheid, financiën en duurzaamheid komen langs. Tijdens haar presentatie vertelt Eline alle ins en outs over Gen Z en Millennials en de verschillen tussen de metingen van afgelopen jaren. Hierdoor krijg je een breed beeld van de leefwereld van Nederlandse jongeren en welke trends afgelopen jaren zijn verschoven.

Details

Deze bijeenkomst is eenmalig gratis toegankelijk voor iedereen
Het aantal plaatsen is beperkt, dus bestel op tijd.
Locatie: Direct Research, Herengracht 454, Amsterdam
Datum: donderdag 23 maart 2023 
Tijd: 16.00 uur tot 18.00 uur, met afsluitende borrel 

Over SMART

SMART is onderdeel van het Data & Insights Network en staat letterlijk voor Starting Marketing And Research Talents. Wij bieden een ontmoetingsplaats voor actieve en enthousiaste gebruikers (product managers, brand managers, onderzoekers aan de bedrijfszijde, etc) en leveranciers (onderzoekers aan de bureauzijde, etc) van marketing informatie en marketing insights. SMART brengt betrokken, inspirerende en veelzijdige mensen in hetzelfde vakgebied bijeen en werkt horizonverbredend.