AI voor Marktonderzoekers AI is zo veel meer dan ChatGPT! Tijdens deze interactieve training ontdek je hoe AI jouw werk als marktonderzoeker slimmer, leuker en innovatiever kan maken. We duiken niet alleen in wat AI is en hoe het werkt, maar vooral in de kansen die het biedt voor jou, je team en je bedrijf.30 okt. 2025
Omgaan met werkdruk: Veerkracht en Timemanagement In deze training leer je hoe je overeind blijft bij werkdruk, veranderingen en tegenslag. Vergroot de regie over je eigen agenda!3 nov. 2025
Bouw Je Eigen Voorspelmodel met Predictive Modeling In één dag volledig inzicht in de CRISP-DM-methodologie! Deze praktische training is speciaal ontwikkeld voor dataspecialisten die gestructureerd en effectief data science of data analytics projecten willen uitvoeren. Je leert hoe je elke fase van CRISP-DM optimaal benut, van probleemdefinitie tot implementatie. Met interactieve opdrachten vertaal je de theorie direct naar de praktijk. Perfect voor wie maximale impact wil creëren met data!6 nov. 2025—18 dec. 2025
De toekomst van patiëntparticipatie en cliëntervaringsonderzoek Op donderdag 30 oktober 2025 van 16:00 tot 17:00 vindt een online bijeenkomst plaats met emeritus hoogleraar Public Health Guus Schrijvers.30 okt. 2025
Sensory Symposium 2025 Every three years, the Data & Insights Sensory Network Group organizes the Sensory Symposium, a key event for professionals in sensory and consumer research.4 nov. 2025
Kennisbank. Weet meer → Data AIDatavisualisatieRobots Bekijk alle onderwerpen Insights Customer ExperienceDatavisualisatieDesign ThinkingImplementatieKwalitatief onderzoek Bekijk alle onderwerpen Sector info AcademyEthische aspecten en AVGJuridisch advies Bekijk alle onderwerpen
Insights Customer ExperienceDatavisualisatieDesign ThinkingImplementatieKwalitatief onderzoek Bekijk alle onderwerpen