Topic of the Year 2025 – The Value of Influencers for Building Brands

In 2025 is The Value of Influencers for Building Brands gekozen als Topic of the Year. Download deze uitgave nu als pdf.

In winkelwagen

In 2025 is The Value of Influencers for Building Brands gekozen als Topic of the Year. 

Voor u ligt de 8e editie van het D&IN Topic of the Year boek, gekoppeld aan de Data & Insights Awards 2025. Dit jaar staat het thema The Value of Influencers for Building Brands centraal, een actueel onderwerp dat de rol van influencer marketing in het versterken van merken onderzoekt.

Het boek combineert wetenschappelijke inzichten van de genomineerden voor de Insights Scientist Award met praktijkvoorbeelden uit het veld, en biedt daarmee waardevolle kennis over hoe merken, bureaus en onderzoekers effectief kunnen inspelen op de snel veranderende wereld van social media en influencer marketing.

Download de Topic of the Year – uitgave 2025

In deze uitgave staan publicaties van: Eva A. van Reijmersdal (winnares Insights Scientist Award 2025), Andreas Bayerl (genomineerde Insights Scientist Award) en Lotte Willemsen (genomineerde Insights Scientist Award), aangevuld met een tweetal praktijkverhalen van Martijn de Kemp en Herwin van den Berg & Linda van Rijn en Lisette Kruizinga-de Vries. 

Heel veel leesplezier!

Yvonne van Everdingen
Voorzitter jury Insights Scientist Award 2025

Eerdere uitgaves: