In 2025 worden opnieuw dé prestigieuze vakprijzen uitgereikt aan inspirerende en toonaangevende Data & Insights Professionals, Bureaus en Organisaties die het verschil maken in ons vakgebied. Geef nu jouw favoriet aan ons door en wie weet staat diegene wel op 26 juni op het podium!
De prijzen worden uitgereikt in de volgende categorieën:
• Data & Insights Bureau van het jaar
• Data & Insights Organisatie van het jaar
• Insights Professional Bureauzijde van het jaar
• Data & Insights Professional Bedrijfszijde van het jaar
• Young Talent van het jaar
• Data Professional Bureauzijde van het jaar
• Insights Scientist van het jaar
De uitreiking vindt plaats op 26 juni in Zandvoort!
Entreekaarten zijn €135,- voor persoonlijke D&IN-leden en €175,- voor niet-leden. Prijzen zijn exclusief BTW, maar inclusief barbecue en drankjes.
Per D&IN-bedrijfslid is één gratis kaart beschikbaar, deze code is op te vragen via de mail: awards@dinetwork.nl
Wil je dit event sponsoren?
Neem dan contact op met Tjitske Buurman: 020 – 581 07 16 / tjitske@dinetwork.nl
Ontdek de categorieën
Welk bureau heeft zich het afgelopen jaar op positieve en opvallende wijze gemanifesteerd en daarmee een waardevolle bijdrage geleverd aan de branche van Research en Analytics? Het is de bevestiging van hard werken, een hoge kwaliteitsbeleving en vooroplopen in ontwikkelingen en groei.
Welke organisatie (zowel profit als non-profit) heeft zich op innovatieve en onderscheidende wijze gemanifesteerd met het toepassen van datascience en insights in haar besluitvorming?
Welke Data Professional toont lef, inspireert anderen, denkt ‘out of the box’, heeft een vernieuwende visie én komt met creatieve oplossingen om het vakgebied van data analytics en/of data science te verbeteren en te vernieuwen?
Wie onderscheidt zich door te beschikken over een sterk analytisch, maar ook conceptueel vermogen en goede communicatieve vaardigheden, valt op buiten de branche door naar buiten gericht te zijn en heeft een zekere drive en doorzettingsvermogen?
Wie levert een bijdrage aan de innovatie van het vak market research, of de manier waarop Insights binnen het bedrijf wordt ingezet, heeft persoonlijke exposure en draagt daarmee bij aan de ontwikkeling, de status en uitstraling van het vak?
Welke jonge onderzoeker (max. 7 jaar werkzaam in de sector) toont lef, denkt ‘out of the box’, komt met creatieve oplossingen om het vakgebied te verbeteren, is enthousiast en heeft een vernieuwende visie op het analyseren en inzetten van informatiestromen?
Welke wetenschapper, werkzaam aan een Nederlandse universiteit, voert praktisch relevant en academisch vernieuwend onderzoek uit met betrekking tot het Topic of the Year 2025 “The Value of Influencers for Building Brands”?