Education Day – AI voor Marketing & Business

Exclusief voor onze leden organiseren we op dinsdagmiddag 10 oktober een digital Education Day.

Deze editie (volledig Engelstalig) heeft als topic AI voor Marketing & Business. Aan het woord komen Michalis A. Michael (DMR) en Wilco Verdoold (HvA). Tijdens de webinar wordt dieper ingegaan op de kansen en bedreigingen van generatieve AI, zoals ChatGPT op Market Research, Marketing en Business. De sessie wordt digitaal via WebinarGeek aangeboden.

Michalis A. Michael

Michalis A. Michael is CEO van DMR (een pionierend techbedrijf gespecialiseerd in AI-gedreven cx, insights en analytics). Hij begrijpt de angst voor kunstmatige intelligentie maar zegt ook dat de ene AI de andere niet is.

Wilco Verdoold spreekt vanuit de HvA over AI voor Marketing & Business strategy. Wilco Verdoold RM is strateeg, auteur en docent/onderzoeker bij de Hogeschool van Amsterdam

Programma en aanmelding

Deze sessie (volledig Engelstalig) is exclusief voor (docent)leden van het Data & Insights Network en NIMA. Aanmelden kan via de button.

• 12.00 uur | Opening & welkom door Data & Insights Network – Education
• 12.05 – 12.30 uur | Michalis A. Michael I DMR | Engelstalig
• 12.35 – 12.55 uur | Wilco Verdoold I HVA | Engelstalig

Geen lid, maar toch interesse om deze sessie bij te wonen? Vink het lidmaatschapsvakje aan en vermeld bij de opmerkingen ‘Ik wil graag eenmalig gratis deelnemen’. 

Voorbereiding

Om de sessie zo interactief mogelijk te maken, kun je van tevoren per e-mail een vraag of stelling over het onderwerp aanleveren via Tjitske@dinetwork.nl. De inbreng kan door de docent (of studenten) worden ingebracht. Heb je meer informatie nodig? Laat het gerust weten.