
Doe mee en nodig je leden uit voor dit GRBN-webinar: Het potentieel van synthetische data om marktonderzoek in de toekomst te hervormen (Amerika/Europa).
Het webinar vindt plaats op dinsdag 1 juli van 12:00 tot 13:00 uur EDT.
Wat we zullen behandelen:
Dit webinar bespreekt op objectieve wijze het potentieel van synthetische data om marktonderzoek in de komende maanden en jaren te veranderen. De focus ligt zowel op de huidige stand van de technologie – met informatie uit een grondige test met twee toonaangevende aanbieders van synthetische panels – als op een vooruitblik naar de toekomst.
De onderwerpen zijn onder andere:
- Het verschil tussen synthetische gesprekken (chatbots) en synthetische respondenten-data
- Kerngebruikstoepassingen van beide
- Voor- en nadelen (gebaseerd op een STRAT7 Whitepaper 2025)
- Praktische vragen en overwegingen
- Een blik op de toekomst
Onze sprekers:
Hasdeep Sethi – Group AI Product Lead en Director Data Science bij STRAT7
Hasdeep leidt de ontwikkeling van AI-producten op groepsniveau, via het nieuw opgerichte AI Innovation Lab. Hij heeft meer dan 10 jaar ervaring in het bouwen, leveren en strategisch aansturen van data science- en AI-projecten. Het afgelopen jaar heeft hij een reeks activiteiten gecoördineerd rond chatbots en synthetische respondenten-data, waaronder een parallelle test van menselijke reacties tegenover die van twee leidende synthetische aanbieders.
Melanie Courtright, Chief Executive Officer, Insights Association – VS
Debrah Harding, Managing Director, MRS – VK
Registreer je hier voor het evenement:
https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_S5BLRQivSDKA0bC96Gez5g
Alvast bedankt voor je registratie en voor het uitnodigen van je leden om zich ook aan te melden – we kijken ernaar uit je te verwelkomen!`