We nodigen je graag uit voor de vierde en laatste Education Day van dit jaar, die plaatsvindt op 21 november aanstaande in Amsterdam. Deze inspirerende middag staat geheel in het teken van Data & AI en de cruciale rol die dit speelt in het vormgeven van succesvolle marketingstrategieën en wordt aangeboden door het Data & Insights Network in samenwerking met de NIMA.
De doelgroep voor deze Education Day bestaat uit een selecte groep van 35 tot 40 data professionals, voornamelijk bestaande uit docent leden en onderwijs geïnteresseerden, die zijn aangesloten bij het Data & Insights Network (D&IN) en of de Nederlandse Marketing Associatie (NIMA). Deze groep is bijzonder vanwege hun dubbele rol: ze vervullen niet alleen een educatieve functie binnen verschillende instituten, maar zijn ook betrokken bij de toepassing van data-analyse en marketingonderzoek in professionele settings.
Programma
13:00 Inloop
13:15 Welkomstwoord door Gino Kirsten, Data & Insights Network
13:30 – 14:15 incl. Q&A I John Meulemans, topic “Influencer Marketing”
14:15 – 14:30 pauze, thee/koffie
14:30 – 15:30 incl. Q&A I Edwin Vlems, topic “Custom GPT’s”
15:35 – 16:35 incl. Q&A I Casper de Winter, topic “AI & beeldherkenning”
16:35 – 17:15 Borrel
Spreker 1
Onze eerste spreker van de dag is John Meulemans, Award-winning Influencer Marketing Strategist en gerenommeerd spreker op het gebied van Virtual Brand Ambassadors, A.I. & Influencer Marketing. John zal de aftrap doen met een fascinerende presentatie met als titel “Influencer Marketing: Motor voor een effectieve contentstrategie”.
Influencers zullen door de snelle opkomst van AI steeds vaker het podium moeten delen met virtuele influencers. AI brengt hun digitale voorkomen niet alleen realistisch tot leven, maar draagt tevens bij aan intelligente conversaties.
Spreker 2
Onze tweede spreker Edwin Vlems speelde eind vorige eeuw altijd met AI, zijn zesde boek ‘The Personality Economy‘ laat zien welke impact AI op de toekomst zal hebben. Hij geeft bijna dagelijks workshops over AI en ChatGPT, de laatste tijd steeds vaker over het maken van Custom GPT’s. Edwin zal ingaan op “ChatGPT inzetten voor Data-analyse” en hoe in te zetten binnen de Data & Insights sector.
Spreker 3
Casper de Winter, werkzaam bij als Analytics Consultant bij Gibbs Analytics Consulting sluit af met het verhaal over de Data Analytics van de AI-technologie om beeldherkenning toe te passen binnen Koppert Cress. Hoe ze dit precies doen, dat hoor je van Casper de Winter.
Schrijf je snel in want vol = vol!