Betere (verkoop)gesprekken, meer succes en meer plezier!
Hoe overtuig je een klant om voor jullie bureau te kiezen? Bestaat er een perfecte salespitch? Niet ieder klant is hetzelfde en wil je je succes maximaliseren, zul je moeten weten wanneer je welke verkoopstrategie moet inzetten. En heb je de eerste barrière overwonnen, dan moet je nog een contract onderhandelen. Hoe kom je tot een commerciële afspraak die “win- win” is voor de klant en bureau.
Inhoud
De training is een combinatie van theorie en praktische oefeningen.
Hierin zullen de volgende onderdelen behandeld worden:
- Welke verkoopstrategieën zijn er
- Hoe gebruik je verschillende verkoopstrategieën het meest effectief
- Oefening verkoopgesprek a.d.h.v. neutrale case
- Welke contract onderhandelingsstrategieën zijn er
- Hoe zet je die het meest effectief in
- Oefenen onderhandeling gesprek a.d.h.v. neutrale case
Deze training is alleen aan te vragen als in-company training.
Neem bij interesse contact op via opleidingen@dinetwork.nl.
Docent
Jan Zwang
Insight & Data Driven market intelligence professional VodafoneZiggo
Jan Zwang is in zijn dagelijks bestaan Manager Insights bij VodafoneZiggo. In die rol maakt hij vaak pitches mee van bureaus. Daarvoor heeft hij als Global Accountmanager bij een marktonderzoekbureau zelf ook jaren aan bureaupitches gedaan, voor zowel startups tot global internationals. In 2012 heeft hij de Award voor Insights Professional van het jaar geworden en is hij al meer dan 10 jaar lid van het bestuur. De afgelopen 2 jaar was hij voorzitter van de jury voor de Award Bureau van het jaar.
Praktische informatie
- Opbouw
- 50% Theorie
50% Praktijk