Opfristraining voor onderzoekers! Hoe zat het ook alweer? Steekproeven, wegen, statistische significantie? En wat kan ik nog meer doen met vragenlijstdata dan kruistabellen draaien? Tijdens deze workshop kijken we vanuit praktijkoogpunt naar de theoretische facetten van vragenlijstonderzoek.
Inhoud
Opfristraining met praktische handvatten voor opzet en uitvoering van marktonderzoek.
- Steekproeven: ins & outs
- Survival statistiek
- Data checken voordat je gaan analyseren
- Analysetechnieken speciaal voor vragenlijst data
Deelnemers dienen zelf een laptop met hierop SPSS mee te nemen. Deze wat meer theoretische workshop combineert perfect met de meer praktische workshop ‘Haal meer uit je analyses, een praktijktraining m.b.v. SPSS’.
Docent
Robert van Ossenbruggen
Consultant & trainer evidence based marketing
Robert van Ossenbruggen studeerde psychologie, methodologie en marketing. Tegenwoordig is Robert consultant & trainer evidence based marketing bij The Commercial Works, een marketingadviesbureau gevestigd in Nederland en de UK. Robert helpt zijn klanten voornamelijk door bruggen te slaan tussen de wereld van data, modellen en statistiek en de wereld van marketing. Daarnaast geeft hij diverse trainingen voor de Data & Insights Academy, NIMA, Beeckestijn Business School en IESEG Business School. Blogt met regelmaat op marketingonline.nl en LinkedIn.
Praktische informatie
- Niveau
- Niveau B – Enige ervaring
- Opbouw
- 75% Theorie
25% Praktijk - Inclusief
- Lesmateriaal
Certificaat
Koffie/thee en Lunch - Kosten
- VIP-Member van het D&IN, VSO-, VBO- of CUBE-lid € 595,- excl. BTW
Niet-leden € 795,- excl. BTW