Topic of the Year 2024 – Insights into Sustainable Marketing and Consumption

In 2024 is Insights into Sustainable Marketing and Consumption gekozen als Topic of the Year. Download deze uitgave nu als pdf.

In winkelwagen

In 2024 is Insights into Sustainable Marketing and Consumption gekozen als Topic of the Year. 

Voor u ligt de 7e editie van het D&IN Topic of the Year boek, gekoppeld aan de Data & Insights Awards 2024. Dit jaar staat het thema Insights into Sustainable Marketing and Consumer Behavior centraal, een actueel onderwerp dat de uitdagingen van duurzaamheid in marketing en consumentengedrag verkent. Het boek combineert wetenschappelijke inzichten van genomineerden voor de Insights Scientist Award met praktijkvoorbeelden, en biedt daarmee waardevolle kennis over hoe bedrijven, consumenten en onderzoekers kunnen bijdragen aan een duurzame toekomst.

Download de Topic of the Year – uitgave 2024

In deze uitgave staan publicaties van: Ilona E. de Hooge (winnares Insights Scientist Award 2024), Ruth Mugge (genomineerde Insights Scientist Award) en Aylin Aydinli (genomineerde Insights Scientist Award), aangevuld met een tweetal praktijkverhalen van Mariska de Wit en Hella de Weger & Yvonne van Everdingen en Ana Martinovici.  

Heel veel leesplezier!

Yvonne van Everdingen
Voorzitter jury Insights Scientist Award 2024

Eerdere uitgaves: