In 2024 is Insights into Sustainable Marketing and Consumption gekozen als Topic of the Year. Download deze uitgave nu als pdf.
In 2024 is Insights into Sustainable Marketing and Consumption gekozen als Topic of the Year.
Voor u ligt de 7e editie van het D&IN Topic of the Year boek, gekoppeld aan de Data & Insights Awards 2024. Dit jaar staat het thema Insights into Sustainable Marketing and Consumer Behavior centraal, een actueel onderwerp dat de uitdagingen van duurzaamheid in marketing en consumentengedrag verkent. Het boek combineert wetenschappelijke inzichten van genomineerden voor de Insights Scientist Award met praktijkvoorbeelden, en biedt daarmee waardevolle kennis over hoe bedrijven, consumenten en onderzoekers kunnen bijdragen aan een duurzame toekomst.
Download de Topic of the Year – uitgave 2024
In deze uitgave staan publicaties van: Ilona E. de Hooge (winnares Insights Scientist Award 2024), Ruth Mugge (genomineerde Insights Scientist Award) en Aylin Aydinli (genomineerde Insights Scientist Award), aangevuld met een tweetal praktijkverhalen van Mariska de Wit en Hella de Weger & Yvonne van Everdingen en Ana Martinovici.
Heel veel leesplezier!
Yvonne van Everdingen
Voorzitter jury Insights Scientist Award 2024

Eerdere uitgaves:
- Topic 2023 – Robots: Key to Marketing Data and Insights
Winnaar Award Insights Scientist: Ilona E. de Hooge
Download de Topic of the Year – Uitgave 2023 - Topic 2022 – Customer Experience Management in the Digital Age
+ Terugblik op 5 jaar Topic of the Year door Yvonne van Everdingen
Winnaar Award Insights Scientist: Mirella Kleijnen
Download de Topic of the Year – Uitgave 2022 - Topic 2021 – Tools for Capturing Information to Improve Business Insights
Winnaar Award Insights Scientist: Ale Smidts & Maarten Boksem
Download de Topic of the Year – Uitgave 2021 - Topic 2020 – Brilliant New Products: Consumer Match or Mismatch?
Winnaar Award Insights Scientist: Stefan Stremersch
Download de Topic of the Year – Uitgave 2020 - Topic 2019 – Surviving the Retail Revolution
Winnaar Award Insights Scientist: Laurens Sloot
Download de Topic of the Year – Uitgave 2019 - Topic 2018 – Digital Advertising
Winnaar Award Insights Scientist: Lara Lobschat
Download de Topic of the Year – Uitgave 2018